Wednesday, April 20, 2011

Orang Sibuk Final Dekcik Pown Nak Sibuk Gak!!


Assalamualaikum..






Hari nie kekasih hati mula jawap test tuk final

Harap dye boleh buat yang terbaik tuk matematik..

dekcik tahu dye minat n pandai matematik, x macam dekcik hehe..

idea tuk tulis dalam blog hari nie amat mendukacita kan

sebab x tahu nak tulis ape yang dekcik duk pikir skrg nie mcm mane

lah nak buat asgement pratikal nie, tajuk ada tapi isi 2 nak

cakap ape panjang2 berjelar, dah lah asgement 2 kene lebih 80 ms

waduh2 terpakse lah buat slow2, nak wat macam mane nak 

x nak wat gak,isi2 yang ade pown dalam bi kene lah dekcik

translate dalam bm, hurm harap2 lah dekcik sempat siap  sebelom

masuk poli nanti, wish me luck k..hee x sabar2 nak abis


 pratikal agy 7 hari jew sedang menghintung hari jew skrg nie..







konon menghitung hari lah nie..




n then..
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=

 abis sudah pratikal sangat suke lorh..



Thanks 4 reading my blog yang burok nie..=D




17 meluahkan perasaan:

www.fierapirot.bolgspot.com said...

hehehe...mak uih..nganga besonye!!..hehehe..nice blog and tumpang lega sekali tuk dekcik..singgah and folllow dekcik..=)
http://fierapirot.blogspot.com/2011/04/jom-rehatkan-otak-dan-uji-minda.html

Orkid Edyliyne @ OrkEd said...

bestnya dia kan dah nak habis practical...
hehe... good luck ye...
buat yang terbaik dalam apa jua yang dilakukan...
(n_n)

http://aniesandyou.blogspot.com said...

sabo jgn merdeka dulu

latest entry: Malas memasak

Anati Soki said...

lepas ni merdeka la kamu!! hehehehe :D

lalink7 said...

amboii suke beno die yee..hehehhe..sabo yeee

Atikah Ket said...

kekasih ati tu sape ag...abg shah la tuuu....huhu ;))

Dekcik said...

amat suke2 dah ske lah..hehe..

Dekcik said...

amat suke2 dah ske lah..hehe..

Cik Diana said...

dekcik pun tengah praktikal rupanya :)
sama la.
suka mana, praktikal or kuliah? :)

Dekcik said...

ket> hehe..sape lagi msti lah dye..

Dekcik said...

cik diana> a'ah lbh ske kuliah kowt, pratikal bosan..

hamzah ian said...

gua baru abis.. keh keh

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

jangan nak merdeka sangat.. alam pekerjaan yang sebenar anti lagi trok k... hehehe :)

Dekcik said...

hamzah> best lah..awal abis ek..

Dekcik said...

fiq> haha.. tahu xpe..tp keje kt situ bosan..

cIk JanNah said...

nanti dah habis praktikal mesti rindu zaman praktikal

:P

amny said...

amni xsabar tgu ipta nii..hope dapat..^^


ShoutMix chat widget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ALwaYs HapPy Design with love by CikBulat