Friday, April 22, 2011

LELONG2 BAJU BUNDLE!!!


 Assalamualaikum..


Hye reader semua mari rapat2,singgah hari nie dekcik dengan senang hatinya nak lelong baju kat kome semua sape berminat sila singgah n tengok2 kalau berkenan mari kite beli meh!!! 


Dekcik lelong baju n seluar nie ngan kualiti dan harga yang berpatutan,sape berkenan sila pilih cepat sebelom terlambat,nanti melepas,haha..


Dekcik x ade pengalaman nak berniaga2 nie so kalau ade ape2 yg x paham sila tanya eh..kalau ade kekurangan kan sila lah yer tegur dekcik..


Kalau berminat,anda harus melakukan perkara di bawah..




1.Boleh order malalui mesej di inbox facebook di komen nie pown boleh.

2.Sertakan nama penuh,alamat,no.tel dan kod baju.

3.No.tel dan no.akaun bank dekcik akan diberitahu kemudian.

4.sms/mms bukti pembayaran.

5.Baju akan dipos sehari selepas bank-in.( waktu bekerja)

6. kalau boleh bank islam or bank simpanan nasional (BSN)

7.kalau bank-in lebih dekcik akan pulangkan baki.



kalau kurang jelas sila tanya dekcik,maaf dekcik x pandai nak ambik pic baju2 2,maaf kalau x terang..=)


Sila lihat baju dan seluar,PILIH MANE BERKENAN


seluar jeans
kod: A
saiz: 26
RM25( termasuk caj pos)

seluar jeans panjang
kod: B
saiz: 25
RM15 (termasuk caj pos)


cardigan pendek
kod:C
saiz:S
RM:10 (termasuk caj pos)


cardigan pendek
kod: D
Saiz: S
RM:10 (termasuk caj pos)


Blaus *tangan panjang
kod: E
Saiz:Free Saiz
RM:15(termasuk caj pos)


T-shirt 
Kod:F
Saiz: Free Saiz
RM: 15 (termasuk caj pos)


Skirt labuh
kod: G
Saiz: Free Saiz
RM25( termasuk caj pos)


T-shirt 
Kod: H
Saiz: S
RM: 15(termasuk caj pos)

SELAMAT BERSHOPPING!!!



13 meluahkan perasaan:

syairahmohdanuar said...

eh, sy sukanya tshirt kod f tu >.<

Dekcik said...

syairah> klu nak beli lah sebelom owg lain beli..hehe..

beluncas ^.^ said...

dear ,, mmg pkai 2 bank tu je kea ,,

cik fara said...

wahh . ade jual baju lahh ! ^^ gudluck dekcik ;)

Dekcik said...

beluncas> a'ah dekcik pkai bank 2 jew..npe yunk? nak bli kew? pakai bank ape?

Dekcik said...

cik fara> thanks fara..hehe..

Amoi said...

ahaksss

semua kecik kecik

T_T

Dekcik said...

huhu..dekcik kecik nak wat cm mane, bju pun kecik2..

Arol Mubin said...

Wahhh! Ada jualan lelong lah kat sini. Dah buat bisnes pulak sekarang. ;D

Entri terbaru : Segmen | Kalau Aku Ada Bakat Aku Nak Jadi ..... :)

Dekcik said...

arol> hehe..saje jew dripada membazir..

n'ieda_faieda said...

dekcik... nak yg cardigan sparuh tu !kod D..
tp,muat tak ek??

Dekcik said...

rase nye ieda muat jew..sbb free saiz..

AdiaLuze said...

Semua pun bukan saiz akak.. Semua tak muat .. Waaaaaaaaaaa !_!


ShoutMix chat widget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ALwaYs HapPy Design with love by CikBulat