Thursday, April 21, 2011

DEKCIK NAK LELONG BAJU!!! SAPE NAK BELI??


Assalamualaikum..

Akibat x nak membazir buang baju, seluar n tudung yang x boleh pakai 2..

dekcik berhasrat nak lelong pakaian kat kowng   

yg sudi nak beli nie,dekcik suke bli baju tapi x suke pakai..

pakai sekali pas 2 x pakai dah, tolong jangan tiru perangai mcm

dekcik nie eh..hehe..burok padahnya,jgn risau dekcik

jual pakaian 2 murah2 punya ikot kualiti pakaian 2 gak lah

sape2 yang berminat komen entry nie supaya dekcik tahu

bape ramai yang teringin nak beli,dekcik akan wat entry

khas tuk pakaian yang bakal dekcik lelong kat kowng 2..



P/S ajak gegurl yang berminat eh, kalau lelaki boleh bli gak tuk adik,teman wanita, or mak kew..mari lah kite meriahkan lagi lelongan baju2 nie.. 



13 meluahkan perasaan:

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

mcm menarik je dearrr... cetunjuk, cetunjukk.. heheh :) mn taw ade b'kenan :) tak baek m'bazir kann.. :)

Cik Awan Dyana :) said...

nak tengok nak tengok .. buat laa 1 entry .. show kan brg ape yg nak lelong tu .. hehehe ;)

MiSzy DiaN said...

bju mcm na tue? post laa gmbr.. :)

n'ieda_faieda said...

cam seronok je !
nti wat entry best2 taw..nk cuci2 mate,kalo ade yg bkenan,leh rembat ! hehe :)

Dekcik said...

ok2 tunggu eh nanti dekcik post kan kat kowng,sbb skrg de3kcik ngah kumpul2 baju2 yg ade..=)

beluncas ^.^ said...

buat jew entri pasal lelong tuu sayang ,, COMPEM dapad sambutan ,,,

syairahmohdanuar said...

buat entry gmbr2 lelong.mcm best je >.<

Firdaus Kasim said...

wah, dah pandai buat bisnes.. hehe..

header blog awk dah cantik.. x pyh buat baru.. hehe

Entri terkini :
Cara Mudah Buat Header Blog yang Cantik !

AdiaLuze said...

letak la gambo dik ... Nak nengok jugak ;)


P/S : Lamanye tak berBW dan jenjalan blog kengkawan... Kat opis blogspot dah kena blok .. Hampeh ;(

Dekcik said...

huhu..t dekcik letak ternyata ramai yg nak tgk nmpak nye..

cik dila said...

sy berminat!=)

amny said...

bisnes tnet skg ekk..^^

ce tunjukk..

Amoi said...

mana bajunya?

baru excited nak tengok

hehe


ShoutMix chat widget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ALwaYs HapPy Design with love by CikBulat