Friday, April 22, 2011

NAK WAT APE POWN X BOLEH!!!


Assalamualaikum..

Hye blogger yang dihormati, Hari nie dekcik x ade semangat

nak buat segala ape aktiviti pown,akibat tibe2 jew tekak sakit,

batuk2 x tentu hala,selsema mula terhasil disitu yer..=p


hurm nak berblogwalking pown x larat lah,tgh hari tadi dapat 

berlogwalking kejap jew,maaf lah yer semua..

Hasrat nak sambung buat asgment tapi mood nak buat 2 x ade plak..

skrg nie pown ngah batuk2,ya allah semoga dekcik cepat sembuh...

kalau x nak buat ape pown x boleh!!!

Dekcik ade jual baju sape nak beli meh lah cpt sebelom terlambat

tolong promot kat kengkawan yang lain yer..tq


Baju murah!!!

thanks sudi bace blog dekcik nie..=)


8 meluahkan perasaan:

cik pulau said...

tak pe.. nnt dah baek..
boleh la mula bw lagi..
lalala~
take care yer.. jaga kesihatan..^^,

LuLuLaLaLengLeng said...

byk kan minum air..:)

www.fierapirot.bolgspot.com said...

ciannye die..kite doakan semoge cepat sembuh..=)

Dekcik said...

cik pulau> thanks coz phm..=)

Dekcik said...

lulu> ok t dekcik mnum air masak bnyk2..

Dekcik said...

fiera> thanks doakan dekcik sembuh yer..^___^

amny said...

siannye dekcikk..xpe2...nati da sehat..truskan bebelog..^^

Arol Mubin said...

Berehatlah dulu, asyik blogging jek. Hehe. ;D Take care, Dekcik! :)

Entri terbaru : Segmen | Kalau Aku Ada Bakat Aku Nak Jadi ..... :)


ShoutMix chat widget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ALwaYs HapPy Design with love by CikBulat