Thursday, April 28, 2011

Perempuan Sekarang Dahsyat Jangan Main2..


Assalamualaikum..

Hye reader semua, hari nie dekcik nak cite kat kowng semua yang permpuan sekarang nie makin menjadi2, sifat semula jadi pada diri perempuan 2 hilang, Kenapa lah suke memalukan kaum hawa 2 sendiri, ntah dekcik pown x tahu, memalukan dekcik juga sebagai perempuan..

Bukan kew permpuan nie seorang yang penyayang,sopan,ade belas kasihan tapi nape sekarang macam2 yang berlaku, nie semua nak salah kan sape, x tahu nak salah sape pikir lah sendiri..mesti kowng pelik nape dekcik nie emosi plak pagi2 nie kan..haha..mane ade lah..

Nie semua angkara dekcik bace paper hari nie..pasai  serangan ganas 4 gadis mafia.. dari  Sumber..

GEORGETOWN: Seorang pelajar perempuan terpaksa dimasukkan ke hospital kerana disyaki mengalami pendarahan dalam perut angkara serangan ganas sekumpulan empat pelajar perempuan yang membelasah dan memijak perutnya sebelum mencuri telefon bimbit mangsa.
Kejadian berlaku kira-kira jam 6 petang, Isnin lalu di Komtar, di sini, ketika mangsa, Nur Atiqah Abdullah, 15, bersama adik dan empat rakannya berada di sebuah pusat beli-belah bangunan Kompleks Tun Abdul Razak (Komtar), di sini.
Menurutnya, kumpulan empat pelajar perempuan berusia 16 hingga 17 tahun terbabit menghampirinya dan bertanya beberapa soalan dengan kasar.

“Mereka bukan pelajar sekolah saya. Saya mengenali seorang daripada mereka yang tinggal di kawasan tempat tinggal saya, tetapi jarang bertegur sapa.



“Ketika terserempak dengannya pada hari itu, dia bertanyakan nama saya. Selepas memberitahu nama saya tidak semena-mena dia dan rakan-rakannya menampar serta memijak perut saya,” katanya yang ditemui di Hospital Pulau Pinang (HPP).





kalau kowng nak tahu cerita nie lebih lanjut pegi lah bace harian metro 2..=p
thanks sudi bace entry dekcik nie..^_____^


Masih ade lagi BAJU LELONG... lai2 sila singgah tengok..





34 meluahkan perasaan:

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

ahaha...pompuan skang tak same mcm pompuan dulu... tp tak sume pompuan skang cam mafia okeh :P heheh...


INAI TERBAIK korang susah nak jumpe! warna mmg debOom ar :)

http://aniesandyou.blogspot.com said...

x ke mana pun kalu berlagak mafia kecuali JEL

Hadiah untuk followers! terhad! 5 orang sahaja!

Fyqa said...

nak tunjuk taiko. haha

Dekcik said...

cik bunga> haha..btol2 ppuan dulu x ade lah seteruk cm nie..dunia mkin hampir nak kiamat..

Dekcik said...

anis> ap2 JEL 2?? haha..

Dekcik said...

fyqa> taiko cm ang..hoho..

Khairil said...

budak2 perempuan sekarang dahsyat ,sama naik dengan budak laki2...

waN Mohd Salim said...

hahhaa pompuan ape ni yerrrrrrrrr

tulisan jari tangan said...

Apa-apa hal kita jaga diri kita dan tingkah laku kita supaya kita tidak seperti mereka ini. ok?hehehe

Chekgu Azrine said...

fuh.. dasat tol main pijak2 perut.. mmg pompuan2 zaman skang ganas2 seyhhh

Rozita said...

baca gak kat metro pagi ni..dunia akhir zaman dik..

Cute MuM said...

macam-macam dah berlaku sekarang nie..
dulu kalo ada anak lelaki risau kalo jd mafia..
sekarang ada anak perempuan pon risau..
harap dijauhkan dari keluarga kami..

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

SAPE BOLE TOLONG CIK BUNGA INGATKAN PASAL NIE, PLEASEE :(


cik bunga bengang ar publish entry tp tak kuar kat d/board.. da tukar ke auto pon die mintak kite set date & time utk publish.. tolonggggg~~~~ :(

.izzatul.hazwani. said...

aduss.buat malu pompuan jep.hmm..
belagak je meka tu .

♥sophie♥ said...

amboi nak jadik mafia kew ?
kene lawan fie dulu ! grrr -____-

Firdaus Kasim said...

tiada sesiapa pun yg hebat melainkan Allah SWT

Entri terbaru:
Apa Itu SPAM?

budak kampung said...

hahaha pasni laki2 semue takot nak kacau perempuan keh3

kalau tak malas,boleh singgah,
maen pegang2 depan orangramai
nasi goreng petai super masyukkkkk

Dekcik said...

khairil> tahu xpe..dah same setaras cm ganas2 gitu dah..

Dekcik said...

wan> ntah lah buat malu kaum jew..

Dekcik said...

TJT> btol..nauzubilah jgn lah dekcik jadi cm nie..

Dekcik said...

cikgu> 2 lah ganas sangat jadi cikgu pun kene ati2 ngn anak2 murid..=)

Dekcik said...

cikgu> 2 lah ganas sangat jadi cikgu pun kene ati2 ngn anak2 murid..=)

Dekcik said...

kak rozita> 2 lah psl kak .mcm2..

cute mama> nauzubilah mintak2 jauh dari keturunan ..

Dekcik said...

cik bunga> yeke t dekcik tgk..

izzatul> tahu xpe brlagak bgs,x takot rase nye..

Dekcik said...

cik bunga> yeke t dekcik tgk..

izzatul> tahu xpe brlagak bgs,x takot rase nye..

Dekcik said...

fie> amboi ganas gak kew nie..hehehe..


FR> klu allah 2 x ade sape agy berkuasa selainnya..

Dekcik said...

BK> eleh laki agy kuat dri ppuan..

Firdaus Kasim said...

hehe.. btul ckp awk

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

TERJAH ENTRY BARU NI, NAMA KAMO D'SELITKAN SKALI. heheh

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

c i n t a b u n g a HENNA PRE ORDER just ready! :)

sweet stalker said...

ya allah,.ade jugak pempuan yg macm tu. malunye.

Dekcik said...

ST> 2 lah psl nye..terkejut dgr berita cm nie..

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

<a href="http://ikmalira87.blogspot.com/2011/04/follower-c-i-n-t-u-n-g-400-dah-omg.html><b>Hadiah 400..??takkan cik bunga menang kotttt..</b></a>

Qaseh dalia adelia said...

TAKUT KAT PEMPUAN ,,LAKI LAK BYK LEMAH LEMBUT ADOIII APE NAK JADI


ShoutMix chat widget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ALwaYs HapPy Design with love by CikBulat