Friday, May 6, 2011

Rakaman Tue Jadi Pendampingku..




Assalamualaikum..




Apa khabar blogger semua? harap sehat2 selalu lah yer..bersyukur kepada hadrat ilahi keran memberi peluang tuk dekcik beramal kepadanya..Dan Bersyukur kerana allah memberi jodoh dekcik ngan kekasih hati sehingga hari nie, hubungan dekcik dengan si dye bahagia insyallah..


Ape yang ujian allah berikan terhadap dekcik ngan si dye, insyallah dekcik akan tetap sabar dan tabah tuk menjaga silaturahim kami. dengan doa dan usaha insyallah allah tunjuk kan jalan yer..



Bercintaan kami x ade lah jarak jauh mane, cume dekcik duk melaka dye duk kL.. mungkin agak sukar lah tuk berjumpa dengan si dye..kenapa lah saat nie dekcik rindu sangat kat dye .. terlalu rindu..semoga allah melindungi dye saat nie..


Mesti kowng muak kan nak bace xpe lah dekcik saje nak luahkan ape dekcik rase kalau x suke xpe..jangan bace ok dekcik x pakse..tajuk 2 sebenarnye dekcik nak cite tentang kami lah..kalau si dye col dekcik x kire lah bile2 time gaduh kew time happy kew time dye nyanyi kew..dekcik suke rakam suare dye time ngah mrh,nyanyi n happy..


Sebab ape?? sebab bile dekcik rindu suare 2 lah jadi pendamping dekcik..nanti dekcik nak rakam time dye nganji mesti rase tenang jew kan, bukan tenang sebab dye nganji ok..tenang bila dengar ayat2 suci al-quran..
time bergaduh bile dekcik dengar balik rakaman 2 dekcik tergelak sendiri..


Terlalu indah buat dekcik terlalu berharga dye buat dekcik semoga allah memberi jodoh kami berpanjang dunia dan akhirat insyallah..


Thanks sudi bace..=D



6 meluahkan perasaan:

Syarifah Maryam Salsabila said...

so sweet..follow u..follow back ya :)

budak kampung said...

cepat2 la suruh laki kamu tu datang meminang dekcik oiii keh3...alahaiiii

kalau x malas,singgahla
saman deodorant AXE sebab tak dapat awek??jadahnye??
kelebihan makanan segera untok wanita

Dekcik said...

syarifah> thanks u dear..=)

Dekcik said...

BK> hehe..awal sgt nak kwin 2..hehe..

beluncas ^.^ said...

uih,,amin kay sayang ,,mari ramai ramai kite doakan yang terbaek buat dekcik !!!

Dekcik said...

beluncas> terima kasih..syg kamu..


ShoutMix chat widget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2011 Reserved to ALwaYs HapPy Design with love by CikBulat